четвъртък, 22 ноември 2012 г.

Море от мечти

Връщам се към Патагония. Често го правя, въпреки че доста по-често това се случва мисловно, отколкото физически. Ограничаващите фактори за второто някак безпрепятствено се стопяват при първото. И умишлено или случайно разпервам криле и политам натам. Да ме подуха Тихоокеанския вятър, да ме погрее Патагонското слънце, да чуя гласа на Никола с поредната задачка закачка появила се в главата му, с поредната идея за премиерен маршрут или изкачване на интересна линия. 
Вуйчо, пак ми се ходи там и прости ми, че изливам желанията си тук, в редовете които пиша! 
Пахаро (Николас), нашият приятел от Аржентина вчера ми е пуснал съобщение с връзка към новината за нов маршрут по източната стена на Фиц Рой. И вятърът ме понася натам да сграбча скалата с всичка сила, за да бъда пак там, пък било то и само изпълнен с мечта за следващия път в Патагония.
Капитане, къде си с твоя изследователски кораб да ме пренесеш през морето, за да стъпя на вечните снежни полета?! Заведи ме и остави ме докато картографираш Южоамериканските непознати земи, аз да се порадвам на гранита.


UN MAR DE SUENOS! A SEA OF DREAMS! by Michael Lerjen-Demjen


"Има няколко момента в живота, когато всичко е правилно, когато можеш да дадеш всичко, което имаш и всичко е на твоя страна, когато можеш да постигнеш велики неща, когато можеш да осъществиш мечтите си! С този маршрут ние постигнахме точно това! Дадохме всичко от себе си и дори малко повече, опитахме и се провалихме, научихме и прогресирахме, но правейки това никога не забравихме собствените си принципи. Превъзмогнахме страховете си, повярвахме в себе си, работихме в хармния, като отбор, помагахме си, борихме се и се смяхме, замръзвахме и се потихме! Преживяхме зима и лято, вложихме всяка свободна минута в тази линия!  Un mar de suenos, море от мечти, перфектно име за една важна мечта, която беше осъществена. Море от скала, по което изковахме наша линия и мечта, която винаги ни движеше нагоре!"
Michael Lerjen-Demjen 

Няма коментари:

Публикуване на коментар