петък, 25 юни 2010 г.

Лого на АК "Железник", Стара Загора

Преди време, както може би повечето от участниците в групата на АК "Железник" във facebook са забелязали, пуснах варианти за лого на клуба, от които да бъде избран един чрез гласуване. Вариантите, бяха разработени от Георги Танев и Георги Игнатов, които благоволиха съвсем доброволно и безвъзмездно да отделят от времето си и да предложат по нещо реално и истинско, плод на техните усилия и въображение. Така желаният избор, който ми се искаше да бъде направен чрез гласуване от членовете на клуба по-скоро така и не стана. Вместо да бъдат избирани, повечето варианти (доколкото си спомням) бяха критикувани, осмивани и оплювани. Виждайки, че вместо до гласуване се стигна до голословно и безполезно плямпане, предложих който не одобрява предложените лога и иска да даде вариант - готов, разработен, който всички да може да видим черно на бяло, да го направи, но предложението ми или остана непрочетено, подминато, оставено без внимание или просто както често се случва в интернет пространството някои хора, както се изрази веднъж един наш общ приятел, просто бяха "за мусаката". Опитът ми да направим клубно събиране, оповестен и във fb за избор на лого също явно не бе взет под внимание и разпечатките на логата, които бях подготвил на хартия си ги носех в раницата, докато окончателно не станаха на баница.
След всичко по-горе казано един ден просто избрах единия вариант, който ми допадаше най-много и ето ти лого.
Дали е правилно или грешно взетото от мен решение, не мога да определя със задоволителен за всички отговор, това е повече от ясно, но е факт, че хубаво или лошо си имаме клубно лого.

На печелившите честито, а на останалите здраве и повече положителни емоции!
Гриньо

Няма коментари:

Публикуване на коментар