сряда, 11 юли 2012 г.

Българска експедиция Baintha Brakk 2012


Bulgarian Baintha Brakk 2012 Expedition


Тръпна всеки момент какво се случва с нашите момчета в Пакистан. Трябваше и аз да съм там, ама си останах. Останах не поради някоя друга невероятно важна причина, а заради най-важната за мен, да хвърля всички сили, за да оправя нещата. Да вкарам в пътя моите си, лични работи. Експедицията е факт, въпреки всички притеснения. И аз съм там, но само духом, а нещата... това, заради което не заминах май замирисва на изгубена кауза.
Днес се чухме с Валя (Валерия Цолова). Освен това писмото, което ми изпрати, бързам да го споделя. Новините на изток са хубави!


"На базов лагер сме. Всички са ОК. Поздрави на всички. Дайте време."

Това е съобщението от Коцето, Жеко, Любо, Соте, Марто и Никола, които вече са на базов лагер. Той е разположен върху ледника Чоктой /Choktoi glacier/, откъдето е подхода към източната стена на вр. Baintha Brakk /The Ogre/.

Ето и малко подробности по пътуването до BC:
След полет на 2 юли от Истанбул кацнаха в Исламабад на 3 юли рано сутринта.
С неоценимата помощ на посолството на РБългария в Исламабад направиха всички приготовления за десетина часа и в 2 ч. през нощта отпътуваха за Скарду.
Ето как описват това: "Пътувахме, спирахме, ядохме, спахме в буса и се донесохме до Скарду за 36 часа.” Два дни в Скарду – брифинг, среща с обслужващата агенция Jasmine Tours препоръчана от Дойчин Боянов. Отпътуване за Асколе на 7 юли и трекинг до базов лагер.


"Дайте време" е отправено към Григор Вътев, който осигурява метеорологичната прогноза за експедицията.


Информация ще очакваме на 5-7 дни. До скоро. 
Здраве, късмет и хубаво време за тях!

Няма коментари:

Публикуване на коментар